Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-12-15 16:49:19
Olvasási idő: 4 perc
Kategória: tudakozó
Groupama telefonszám és menürendszere
A Groupama biztosító ügyfélszolgálata, azaz a TeleCenter a +36 1 467 3500-ás telefonszámon érhető el. Amennyiben faxolni kívánunk, úgy használjuk a +36 1 361 0091 -es számot. A TeleCenter csak nyitvatartási időben érhető el telefonon, mely a következő:
Hétfő: 8:00 - 18:00
Kedd: 8:00 - 18:00
Szerda: 8:00 - 20:00
Csütörtök: 8:00 - 18:00
Péntek: 8:00 - 17:00
Nyitvatartási időn kívül hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteket csupán néhány menüpont aktív.
A Groupama Biztosító menürendszere rendkívül szerteágazó, hiszen nagyon sok különböző témában kereshetjük őket. A főmenük a következők:
- 0-ás gomb – Automata ügyintézés és PIN kóddal kapcsolatos ügyintézés
(Ezen belül 5 menüpont található.)
- 1-es gomb – Kárbejelentés és kárügyintézés
(Ezen a menüponton belül 7 almenüt találunk, melyek közül öt ismételten almenükre bomlik, ahol szintén találkozhatunk két esetben újabb bontással.)
- 2-es gomb – Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés
(Itt 8 almenü segít minket a minél pontosabb, gyorsabb és célirányos ügyintézésben.)
- 3-as gomb – Biztosításkötés
(Ezen belül 4 almenüt találunk.)
- 4-es gomb – Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról
(Nincs almenü.)
- 6-os gomb – Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról
(Nincs almenü.)
- 8-as gomb – Adatkezelési tájékoztató
(Nincs almenü.)
Jól látható, hogy a szerteágazó automata menüsor miatt érdemes előre felkészülni és tájékozódni a Groupama biztosító weboldalán, így biztos, hogy elsőre is a megfelelő automata menübe vagy a megfelelő ügyintézőhöz jutunk. Az ügyintézés meggyorsítás és gördülékenysége érdekében érdemes igénybevenni az automata azonosítás. Ehhez az azonosításhoz szükségünk van a PIN kódunkra és ügyfélazonosítónkra vagy pedig a szerződésszámunkra, ügyszámunkra. Ezeket érdemes előkészíteni még a Groupama telefonszám hívása előtt. Erre a hivatalos weboldalukon külön felhívják a figyelmet.
A Groupama telefonszám mellett online elérhetőséget is kínál
A Groupama Biztosító viszonylag hamar elindította az „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatást, így gyorsítva meg az elektronikus úton történő ügyintézést. A későbbiekben, 2012 június 12-től ez az online ügyintézési út vált a kizárólagossá és a biztostó csakis az „Írjon nekünk” menüpontos fogadta az ügyfelek elektronikus leveleit. Jelenleg is így jutunk el online a biztosító munkatársaihoz.
Az „Írjon nekünk” menüpont alatt a következő témákban állnak a már meglévő vagy leendő ügyfeleik rendelkezésére:
- Tájékoztatáskérés
- Ajánlatkérés
- Kárbejelentés
- Változásbejelentés
- Díjigazolás igénylés
- Nemzetközi zöldkártya igénylés
- Online kötvény kérés
Természetes személyesen is felkereshetjük a Groupama Biztosító ügyfélszolgálatait, melyek szerte az országban megtalálhatóak, minden jelentős, központi szerepet betöltő helységben. A helyi ügyfélszolgálatok pontos címéről és nyitvatartási idejéről a biztosító hivatalos weboldalán www.groupama.hu, azon belül a /Ügyfélszolgálat/Elérhetőségek aloldalon tájékozódhatunk.