Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-12-15 16:49:19
Olvasási idő: 4 perc
Kategória: tudakozó

Groupama telefonszám ügyintézési célra

Groupama telefonszám és menürendszere

A Groupama biztosító ügyfélszolgálata, azaz a TeleCenter a +36 1 467 3500-ás telefonszámon érhető el. Amennyiben faxolni kívánunk, úgy használjuk a +36 1 361 0091 -es számot. A TeleCenter csak nyitvatartási időben érhető el telefonon, mely a következő:

Hétfő: 8:00 - 18:00

Kedd: 8:00 - 18:00

Szerda: 8:00 - 20:00

Csütörtök: 8:00 - 18:00

Péntek: 8:00 - 17:00

Nyitvatartási időn kívül hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteket csupán néhány menüpont aktív.

A Groupama Biztosító menürendszere rendkívül szerteágazó, hiszen nagyon sok különböző témában kereshetjük őket. A főmenük a következők:

  • 0-ás gomb – Automata ügyintézés és PIN kóddal kapcsolatos ügyintézés

    (Ezen belül 5 menüpont található.)

  • 1-es gomb – Kárbejelentés és kárügyintézés

    (Ezen a menüponton belül 7 almenüt találunk, melyek közül öt ismételten almenükre bomlik, ahol szintén találkozhatunk két esetben újabb bontással.)

  • 2-es gomb – Meglévő biztosítással kapcsolatos ügyintézés

    (Itt 8 almenü segít minket a minél pontosabb, gyorsabb és célirányos ügyintézésben.)

  • 3-as gomb – Biztosításkötés

    (Ezen belül 4 almenüt találunk.)

  • 4-es gomb – Tájékoztatás aktuális értékesítési akcióinkról

    (Nincs almenü.)

  • 6-os gomb – Elérhetőségeink és általános információ társaságunkról

    (Nincs almenü.)

  • 8-as gomb – Adatkezelési tájékoztató

    (Nincs almenü.)

Jól látható, hogy a szerteágazó automata menüsor miatt érdemes előre felkészülni és tájékozódni a Groupama biztosító weboldalán, így biztos, hogy elsőre is a megfelelő automata menübe vagy a megfelelő ügyintézőhöz jutunk. Az ügyintézés meggyorsítás és gördülékenysége érdekében érdemes igénybevenni az automata azonosítás. Ehhez az azonosításhoz szükségünk van a PIN kódunkra és ügyfélazonosítónkra vagy pedig a szerződésszámunkra, ügyszámunkra. Ezeket érdemes előkészíteni még a Groupama telefonszám hívása előtt. Erre a hivatalos weboldalukon külön felhívják a figyelmet.

A Groupama telefonszám mellett online elérhetőséget is kínál

A Groupama Biztosító viszonylag hamar elindította az „Írjon nekünk” online ügyintézési szolgáltatást, így gyorsítva meg az elektronikus úton történő ügyintézést. A későbbiekben, 2012 június 12-től ez az online ügyintézési út vált a kizárólagossá és a biztostó csakis az „Írjon nekünk” menüpontos fogadta az ügyfelek elektronikus leveleit. Jelenleg is így jutunk el online a biztosító munkatársaihoz.

Az „Írjon nekünk” menüpont alatt a következő témákban állnak a már meglévő vagy leendő ügyfeleik rendelkezésére:

  • Tájékoztatáskérés
  • Ajánlatkérés
  • Kárbejelentés
  • Változásbejelentés
  • Díjigazolás igénylés
  • Nemzetközi zöldkártya igénylés
  • Online kötvény kérés

Természetes személyesen is felkereshetjük a Groupama Biztosító ügyfélszolgálatait, melyek szerte az országban megtalálhatóak, minden jelentős, központi szerepet betöltő helységben. A helyi ügyfélszolgálatok pontos címéről és nyitvatartási idejéről a biztosító hivatalos weboldalán www.groupama.hu, azon belül a /Ügyfélszolgálat/Elérhetőségek aloldalon tájékozódhatunk.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!