Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-07-07 13:06:56
Olvasási idő: 4 perc
Kategória: tudakozó

Néhány fontos Telenor telefonszám ügyintézéshez

Központi Telenor telefonszám

A Telenor központi ügyfélszolgálata a 1220-as telefonszámon érhető el. Ezt a számot bármikor hívhatjuk a Telenor hálózatából díjmentesen, 0-24 órában. Itt is a jól ismert automata menürendszerrel találjuk szembe magunkat. Ezen a menürendszeren kell átjutnunk a megfelelő gombok megnyomásával, hogy egy számunka hasznos Telenor munkatárshoz eljussunk, aki segíteni tud problémánk megoldásában vagy választ adhat kérdésünkre.

A 1220-as Telenor telefonszám ebben segít:

Ha a Telenor hálózatából díjmentesen hívható non stop ügyfélszolgálatot tárcsázzuk a következő ügyekben kaphatunk segítséget:

  • SIM-kártya letiltása. (Elveszett vagy ellopott kártya esetén hasznos.)
  • Információk a szolgáltatásokról.
  • Szolgáltatás igénylés, szolgáltatás lemondás vagy módosítás. (Ügyintézőt kapcsol.)
  • Számlainformáció.
  • Információk a készülékekről, külföldi telefonhasználatról és a hálózatról.
  • Akciók és vásárlási információk.
  • Kártyás szolgáltatások adatai.
  • Tudakozó a Telenor hálózatán belül.
  • Hibabejelentés.
  • Hálózati rendszerhiba bejelentése.
  • Szerviz információk.
  • Panaszbejelentés.

Az ügyintézéshez érdemes előkészíteni a telenoros jelszót vagy ha azt már nem tudjuk, akkor a személyes adatainkat tartalmazó dokumentumot.

Telenor telefonszám, ha nem szeretjük az automata menürendszert

Ha nem akarjuk a 1220-as telefonszámon hívható, automata menürendszerrel működő megoldást választani, mert nem kedveljük az automatizálást vagy különleges, bonyolultabb kérdéssel, kéréssel, problémával fordulnánk szolgáltatónkhoz, akkor közvetlen telefonszámon kell hívnunk a Telenort. Ez a közvetlen telefonszám a +3620 2000 000. Ezen a számon a Telenor ügyfélszolgálatának munkatársai közvetlenül elérhetők, bár itt is minden bizonnyal a legtöbbször várakoznunk kell a kapcsolásra. Nem díjmentes hívószám, a hívás díja a Telenor hálózatába irányuló hívásokéval megegyező.

Panaszbejelentés külön telefonszámon

Egy szintén automata menürendszerrel működő telefonszámon külön panaszbejelentést tehetünk. Ez a szám 171-es rövidszám vagy pedig a +3620 2111 171-es Telenor telefonszám. Ezeket a számokat is 0:00-tól 24:00-ig hívhatjuk magyarországi Telenor hálózatból díjmentesen, akárcsak a 1220-as központi ügyfélszolgálatot. Itt is eljutunk egy munkatárshoz az automata menüből gombnyomással választva. Több témakörben is segítséget nyújtanak a két telefonszám másik végén, például:

  • Hibabejelentés a szolgáltatással kapcsolatban
  • Hálózati rendszerhiba bejelentése
  • Problémabejelentés számlázással kapcsolatban
  • Problémabejelentés feltöltőkártya esetén
  • Panasztétel az ügykezelésre vagy kiszolgálásra

Ezek a telefonszámok biztosítják a teljes ügyfélszolgálatot, ugyanakkor különválasztják az ügyintézéseket, ezzel osztva el a hívásokat és téve gyorsabbá a működést. sajnos még így is olyan nagyszámú hívást indítanak a Telenor irányába, hogy nagyon sokszor hosszas várakozás után jutunk el problémánk orvoslásához. A várakozással számolni kell, de csökkenthetjük, amennyiben a megfelelő telefonszámot hívjuk.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!