Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-07-09 14:18:35
Olvasási idő: 4 perc
Kategória: tudakozó

Provident telefonszám – melyiket hívjuk?

Provident telefonszám központi ügyfélszolgálathoz

A központi ügyfélszolgálatot bármilyen jellegű problémánkkal, kérdésünkkel, kérésünkkel felhívhatjuk. Ez nem csak a Provident estén igaz, de minden szolgáltató, cég, vállalat, szerv esetén is. A központi ügyfélszolgálat nem tud mindenben megoldást kínálni nekünk, azonban vagy kapcsolja az illetékes osztályt, vagy pedig megadja az illetékes ügyintéző, esetleg másik szolgáltató telefonszámát, egyéb elérhetőségét. Ha nem tudjuk, pontosan kit kell keresni ügyünk intézéséhez, bátran tárcsázzuk a bármilyen esetben a központi számot.

A központi Provident telefonszám a szolgáltató weboldalán, a jobb felső sarokban, közvetlenül a kölcsönigénylés gomb mellett található, magenta alapon fehér számokkal (0613544090). Ha ezt a számot hívjuk, valószínűleg korrekt útbaigazítást kapunk a továbbiakhoz. Ez a Provident telefonszám belföldről és külföldről is hívható minden 07:30 és 20:00 óra között. A megszokottól nem eltérően kicsöngés után egy menüből választhatjuk ki, hogy milyen ügyet szeretnénk intézni, melyben megtalálható az elmaradhatatlan ügyintéző kapcsolás is. Ha ezt választjuk, akkor az ügyfélszolgálat egyik kollégája áll majd a rendelkezésünkre.

Itt sem ritka, hogy percekig tartanunk kell a telefont, hiszen rengeteg ügyfelével a Provident egy roppant népszerű pénzügyi szolgáltató. Talán a korai és kései órákban kevesebb hívást kapnak, de szintén lehet csökkenés az éltalános munkaidőben is, hiszen munka közben kevés helyről szabad telefonálni magánügyeink intézése céljából.

Provident telefonszám hiteligényléshez

Amennyiben hitelt igényelnénk, hívhatjuk a fent említett központi számot, de a Provident bevezetett egy visszahívás szolgáltatást is a hiteligénylők számára. Ha visszahívást szeretnénk, akkor más telefonszámot kell használnunk és telefonhívás helyett SMS-t kell írnunk. Az SMS-t a +3620 332 33 33 – as Provident telefonszám fogadja, és amennyiben az SMS szövege a következő: HITEL, a szolgáltató egyik ügyfele visszahív minket.

Külön Provident telefonszám minden Provident Hitelpontnak

Provident hiteleinket nem csak a központi számon intézhetjük a szokványos házhozjárós megoldással, hanem különböző hitelpontokon is segítséget kaphatunk. Nyilvánvalóan a különböző hitelpontoknak is saját elérhetőségük van, melyekről az interneten tájékozódhatunk vagy a központi számot hívva kérhetünk felvilágosítást. A Provident Hitelpontok az ország számos városában elérhetők. Budapesten jelenleg egy hitelpontot találunk, mégpedig a Duna Plázában, a Váci úton az M3-as metró vonalán. A Budapesti Provident Hitelpont telefonszáma 0640 5050 11.

A hivatalos weboldalon minden esetben azt kérik, hogy amennyiben felkeresnénk egy hitelpontot, az adott ponthoz tartozó telefonszámon kérjünk időpontot. Az időpontkérés nagyon fontos, hiszen ezek a hitelpontok, lévén egy van belőlük még Budapesten is, nagy forgalmat bonyolítanak le napról napra. Ha nem szeretnénk órákat, fél napot várakozni, mindenképpen fontos, hogy időpontra menjünk. A telefonos elérhetőség ilyen esetekben sokkal hasznosabb, mint az online, hiszen itt azonnal, gyorsan megkaphatjuk időpontunkat és akár rögtön kérhetünk egyéb információt is ügyink intézéséhez. Sokkal gördülékenyebb az ügymenet így és nekünk is rengeteg időt takarít meg ez a lehetőség.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!