Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2017-10-24 22:51:07
Olvasási idő: 5 perc
Kategória: T-home

T-home webmail, ezért lépjünk be és használjuk jó szívvel

A céges e-mail sokkal nagyobb bizalmat generál az ügyfelekben, hiszen az ingyenes levelezőrendszerek legtöbbje nem túl meggyőző. A céges levelezés sokkal nagyobb bizalmat kelt az ügyfelekben, mint az ingyenes levelezőrendszerek. Amely oldalakon közzétesszük a céges e-mail címet, ott mindenhol népszerűsítjük cégünket. Lehetőség van a kollégák számára is egyedi elérhetőségeket rendelni, emellett hatékony spam és vírusvédelmet is kapunk. A céges e-mail címeket „örökre” használatba lehet venni.

Hogyan indítsuk el a webmail igénylést?

Első lépésben le kell ellenőrizni, hogy a kiválasztott doménnév szabad-e még. Amennyiben nem, úgy meg kell próbálni más végződéssel létrehozni a regisztrációt. Ilyen lehet a com, eu, net végződés. Ha úgy látjuk, hogy ezeket is már lefoglalta más, úgy válasszunk ki egy másik nevet, de arra figyeljünk, hogy a valamilyen szinten utaljon vállalkozásunkra, illetve annak nevére.

Lehet a vállalkozás nevéből a kezdőbetűket is választani. Amikor sikerült kiválasztani a megfelelő T-home webmail-es doménnevet ki kell tölteni az űrlapot és elküldeni a T-home-hoz. Az új vállalati e-mail címet meglévő Telekom fiókban is be lehet állítani. A cég az e-mail cím létrehozása után azonnal értesítést küld. A céges levelezőrendszert ezután nekünk kell beállítani, testre szabni.

Az Exchange Online csomagok tartalmazzák az e-mail szolgáltatást, a vállalati névjegyalbumot és a naptárat is. Az 50 GB tárterülettel rendelkező postafiókok esetében akár 25 GB méretű üzenet elküldése is lehetséges. Maximum 20 e-mail címre lehet levelet egyszerre elküldeni, 5 címzett után már késleltetést léptet életbe a program, amely 15 másodperces lesz. Érdemes odafigyelni, hogy 60 e-mail-t ne akarjunk 1 percen belül kiküldeni, mert a rendszer 30 percre kitilt minket a levelezőprogramból.

A levelezőlistára egyszerre 100 e-mail címet lehet felrögzíteni, amely nagy segítség a céges levelezések kezeléséhez, hiszen nagyon gyorsan körbe lehet küldeni egy adott e-mailt. Az email-eket tableten, notebookon, okostelefonon is lehet kezelni. A cégeknél az IT szakemberek napi munkája igen egyszerű lesz, hiszen az üzemeltetés már nem rájuk tartozik, hanem a Microsoft kiszolgálókra.

Emellett azonban a rendszer irányítása teljesen az ő kezükben marad valamint a hatékonyságnővelő feladatok is, mint például a PIN-kód zárolása is. A következő feladatokat is elláthatják a szakemberek: elvesztett telefonok esetén a céges adatok letörlése, a teljes e-mail rendszer karbantartása, a javítócsomagok alkalmazása. Érdemes a szerződést minél előbb megkötni a T-Home-mal, hiszen egy közeljövőben várható külföldi utazás esetén, már biztosak lehetünk abban, hogy céges email-jeink jó kezekben lesznek, biztonságos helyen tárolódnak mind addig, amíg mi nem tudunk vele érdemben foglalkozni.

Miként érjük el a levelezést és milyen virtuális mail szerver funkciókat használhatunk?

A T-home webmail-re érkező leveleket a következő módokon érhetjük el:

  • POP3 protokoll használatával. Ebben az esetben a Szolgáltató szerverén kerülnek tárolásra a levelek mindaddig, amíg a levelezőprogrammal nem kerül letöltésre, a számítógépre. A szerverről, a letöltés után természetesen eltűnnek a levelek.
  • IMAP protokoll használatával. Ennél a lehetőségnél a levelek mindig a Szolgáltató szerverén kerülnek tárolásra, hiszen a levelezőprogramban csak az elolvasás idejére kerül letöltésre. Levelezőprogramtól függően azonban lehetőség van a kimenő levelezés tárolására. Ennél a lehetőségnél a világ bármely pontjáról meg lehet nézni a levelezést.
  • Normál webmail felület használatával. Az előfizetők postafiókja a világ bármely pontján elérhető. Leveleket küldhetünk, fogadhatunk, használhatjuk a mappákat és a címtárat is.

A T-home webmail-es virtuális mail szerver funkciók a következők:

  • belépés a levelezőrendszerbe
  • teljesen új postafiók létrehozása
  • a meglévő postafiókok karbantartása
  • létre lehet hozni új levelezőlistákat
  • a levelezőlisták karbantartása is elérhető.

Hogyan lehet belépni a programba?

A regisztráció után egy megerősíti e-mail-t fogunk kapni, amelyben egy link szerepel. Akkor válik élessé a regisztráció, ha erre a linkre rákattintunk. Ezzel az email címmel így már más biztosan nem tud majd regisztrálni. A levelet regisztráció után azonnal kiküldik és a linket 48 órán belül lehet felhasználni.

Belépéskor a rendszer az email címet és a hozzá tartozó jelszót fogja kérni. Egyébként a @t-online.hu végződésű email címekkel egyéb más T-home szolgáltatások is elérhetővé válnak. Kedvezmények, kényelmes és biztonságos fizetési lehetőség, utólagos számla rendezés. Adatmódosításra bármikor lehetőség van, de az email címet soha nem tudjuk módosítani.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!