Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2018-04-16 06:40:11
Olvasási idő: 3 perc
Kategória: Vodafone

Vodafone adategyeztetés pár perc alatt

Mi történik a sikeres Vodafone adategyeztetés után?

Miután minden adatot rögzítettünk és sikeres is volt az egyeztetés, a Vodafone 1 napon keresztül díjmentes beszélgetést ad minden ügyfelének. A beszélgetés lehet belföldi, vagy az EU-ból belföldre irányuló egyaránt. SMS-ben értesítenek minden ügyfelet a díjmentesség aktiválásáról.

Miért van szükség az adategyeztetésre?

2018-ban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint 3,5 millió előrefizetős SIM kártya érintett az adategyeztetésben. Most már jogszabály írja elő a társaságoknak, hogy évente egy alkalommal mindig a szerződés fordulónapján el kell végezniük az adategyeztetést. Mivel a Vodafone adategyeztetés is fordulónaphoz kötött, ráadásul online intézhető, így nem kell sorban állni sem. Pár perc alatt túl lehet lenni ezen a procedúrán. Ezek az adategyeztetések a változó fordulónapok miatt egész évben folyamatosan zajlanak, de érdemes odafigyelni a határidőre, nehogy kicsússzunk az adategyeztetésből.

Miért lehet ilyen gyorsan a Vodafone adategyeztetést elvégezni?

2017-ben nagyon nagy feladat elé állították a szolgáltatókat, hiszen erre a lépésre senki sem készült fel előre. A Vodafone azonban a rendszereit alkalmassá tette arra, hogy ne kelljen személyesen elvégezni az Vodafone adategyeztetést, amely valószínűleg sok ügyfélnek hatalmas problémát jelentett volna.

Természetesen az NMHH is segített a folyamat felgyorsításában azzal, hogy kampányt indított, amelyből az ügyfelek már jó előre tájékozódhattak, hogy mi vár rájuk. A határidők figyelése nekünk, ügyfeleknek is fontos, de természetesen a Vodafone sms-ben mindenkit időben értesít.

Kiknek kell most nagyon odafigyelniük?

Természetesen azoknak a Vodafone ügyfeleknek akik, év elején vagy tavasszal kötöttek szerződést, hiszen nekik megint eltelt egy év és a kötelező adategyeztetést el kell végezniük a Vodafone honlapján. Azok az ügyfelek, akiknek korábban már felfüggesztésre került a kártyájuk, nem tudják elvégezni az adatok leegyeztetését, hiszen az SMS azonosítást így nem lehet elvégezni.

Ebben az esetben valamelyik Vodafone üzletbe személyesen be kell fáradni és itt történhet meg a Vodafone adategyeztetés. A cég már számtalan helyen rendelkezik kirendeltséggel. Jellemzően a nagyobb bevásárlóközpontokban biztosan megtaláljuk őket, így nagyon nem kell bajlódni az utazással sem.

Keressük fel azt az üzletet, amely lakhelyünkhöz vagy munkahelyünkhöz a legközelebb esik. Az üzletekben a kollégák mindenkinek segítséget nyújtanak, így a teljes adategyeztetés folyamatában is.

Tetszett? Osszd meg másokkal is!