Szerző: telefonszam-tudakozo.hu
Dátum: 2021-01-27 15:59:55
Olvasási idő: 5 perc
Kategória: Telenor
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, nemcsak az éves adategyeztetés szükségességét írja elő, hanem azt is szabályozza, egy ügyfélnek mennyi feltöltőkártyás előfizetése lehet. Magánszemélynek maximum 10, míg cég esetén maximum 50 feltöltőkártyás előfizetést vásárolhatunk.
Telenor adategyeztetés határideje
Telenor adategyeztetés határideje mindig a szerződéskötés fordulónapja, vagyis az a dátum, amikor megvásároltad a telefonszámot. Az adategyeztetésre a dátumtól visszafele számított 6 hónapon belül van lehetőséged. Az utolsó 60 napban a Telenor folyamatosan üzenetet küld, hogy szükséges elvégezni az adategyeztetést, különben lekapcsolják a szóban forgó telefonszámot.
Fontos megjegyezni, hogy az adategyeztetés csak feltöltőkártyás előfizetésekre vonatkozik (számlásokra nem). Viszont, minden feltöltőkártyás szerződésre, vagyis arra is ha csak internet kártyád van, vagy modemben, riasztóban, meteorológiai állomásban használod a SIM kártyát. Ha olyan készülékben használsz feltöltőkártyás SIM kártyát mely nem képes SMS-t fogadni és nincs hozzákapcsolva másik telefonszámhoz, vagy SMS fogadására képes készülékhez, akkor személyesen be kell menni egy Telenor üzletbe.
Ha más magánszemélytől vásároltál Telenor SIM kártyát, akkor az adategyeztetési határidő, a telefonszám átírásának a dátuma.
Adategyeztetés online
A Telenor adategyeztetésre kialakítottak egy online, internetes felületet. Ezt a https://www.telenor.hu/adategyeztetes vagy a https://online.telenor.hu/adategyeztetes/ weboldalon éred el. Az internetes weboldal először elkéri a telefonszámodat, majd a telefonodra kapsz egy hitelesítő kódot. Ez a kódot be kell írni ugyanezen az adategyeztető, belépő oldalon. Ha jó kódot adtál meg, tovább léptet a rendszer a Telenor tényleges adategyeztető weboldalára.
Következő lépésben egy online űrlapot ad a Telenor, ahol láthatod a telefonszámodat, illetve az adategyeztetésre rendelkezésre állási időszakot. Ez ugye a szerződéskötés dátuma, illetve az azt megelőző fél év.
Ezen az online űrlapon add meg a Telenor szerződéskötéskor használt:
nevedet,
születési helyedet és időt,
édesanyád nevét,
az e-mail címed,
a személyazonosító okmányod típusát, számát.
Ha minden adatot jól adtál meg: sikeres az adategyeztetés. Erről egy visszaigazoló e-mailt is küld a Telenor. Az adategyeztetés visszaigazoló e-mailnek, van egy PDF csatolmánya is, mely tartalmazza az adategyeztetéskor felhasznált személyes okmányok adatait. Ezek az adatok a későbbiekben a MyTelenor internetes weboldalon is elérhetők a MyTelenor / Saját fiók menü alatt.
Sikeres adategyeztetés
Ha sikeres a Telenor adategyeztetés, nincsen semmilyen más teendő. Egy év múlva ismételten kapsz majd egy értesítő kódot és ismételten el kell végezni az adategyeztetést.
A Telenor adategyeztető oldal egyébként bármikor elérhető. Bármikor be tudsz ide lépni, de adategyeztetés csak az aktív időszakban lehetséges. Vagyis a szerződés kötés évfordulója mínusz fél év.
Sikertelen adategyeztetés
Ha nem sikerül az adategyeztetés annak több oka lehet. Vagy rosszul adtad meg valamelyik személyes adatodat (lehet elgépelted az e-mail címedet, vagy a személyi igazolványod számát), vagy bejelentkezéskor lejárt a kiküldött kód érvényességi ideje. Ilyenkor vissza kell menni az adategyeztető bejelentkező weboldalra és újra kell kezdeni az adategyeztetést (meg kell adni a belépő kódot, majd ki kell tölteni a személyes adatainkat). Ha sikeres az adategyeztetés, arról minden esetben visszajelzést küld a Telenor.
Adategyeztetés telefonon
Az adategyeztetést telefonon is el lehet végezni. Hívd díjmentesen a Telenor ügyfélszolgálati telefonszámát a 1220-at vagy a +36 20 2020-222-es mobil számot. Nagyon fontos, a telefonos ügyintéző is ezt az internetes weboldalt használja, így kézközelben kell lennie az egyeztetett telefonszámnak, ugyanis arra kapjuk a hitelesítő kódot. Hiába is azonosítod magad a Telenor ügyfélszolgálati rendszerében, külön kell hitelesíteni a telefonszámot az adategyeztető weboldalon. Telefonos adategyeztetés esetén a személyi igazolványod is legyen kéznél.
Adategyeztetés személyesen
Azon felhasználók akik nem rendelkeznek internettel, személyesen is el tudják intézni az adategyeztetést a hivatalos Telenor üzletekben. Ebben ez esetben is legyen nálunk az SMS hitelesítő telefonszám és az az okmányunk, amivel a szerződést megkötöttük.
Adategyeztetés elmulasztása
Ha a Telenor adategyeztetést elmulasztottuk, a szolgáltatónak kötelessége lekapcsolnia az adott telefonszámot. Az adategyeztetési határidő előtti napokban, 2-3 naponta figyelmeztető SMS-t küld a Telenor. Ha elmulasztottuk az adategyeztetést és lekapcsolták a telefonszámunk, be kell térünk valamelyik Telenor üzletbe.
Adategyeztetés üzleti ügyfelek részére
Ha cég nevére vásárolhatunk feltöltőkártyás SIM kártyát, adategyeztetés kapcsán, személyesen be kell mennünk valamlyik hivatalos Telenor üzletbe.